S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under februari 2010

Av Margita - 7 februari 2010 15:52

Har ännu inte kommit igång med min mobilkamera. Måste först skaffa nytt batteri till själva kameran som laddar ur SNABBT och sen måste jag ha ett USB (det heter det väl?) så att jag kan ladda över bilderna från mobilen till datorn   

Annars är det ju liksom ingen vits med det hela....hehe

Igår kväll bjöd jag grannen på Wallenbergare och årets första semla. Riktigt gott!

Men jag glömde ställa fram de hemgjorda rårörda lingonen! Typiskt mig   

Här är lingonen som väl får ätas upp vid annat tillfälle:

  Varsågod!  Ta en klick om du vill!!

Av Margita - 6 februari 2010 21:45

  Har det snöat??     Jag har fått snömurar. Nu ser jag inte längre vilka som går förbi mitt fönster 

  

Av Margita - 5 februari 2010 22:05

Vad gör du därute?

Jag vill också ut!!!

Säger Agnes

   

Av Margita - 5 februari 2010 19:39

att jag kommit med på PawPeds grundkurs nr 2. Yipee! Ska bli så roligt. Men jag får vänta ända till slutet av mars. *Längtar*!

För er som ev undrar så är PawPeds en databas med uppgifter om katter med stamtavla och där man kan testpara sin katt mot en ev partner för att se om det är en bra kombination.

Där finns också all möjlig information och kurser.

Grundkurs nr 2 handlar om avel och genetik och det passar ju mig väldigt bra just nu eftersom jag hoppas på att få min första kull till hösten!

Här kan ni se vad som ingår i grundkurs 2.

 



Av Margita - 5 februari 2010 17:13

Ingen gissade rätt.....

Det här är Isrosens Amadeus

 

och han är pappa till Tricaliz Alize, alltså vår lilla Alice!

Själv tycker jag de är lika både i uttrycket och tydligen i temperamentet också för till den här bilden fanns det en kommentar om Amadeus: Tuff men snäll och trygg! Då vet jag att Alice ärvt sitt temperament från sin pappa!   

Av Margita - 4 februari 2010 23:41

Skrev ett långt inlägg alldeles nyss och sen bara försvann det?!? Kommer bara en dialogruta hela tiden om att jag laddat upp bilden!

Jaja, jag vet det nu!! ;-)

Har ni också strul med bloggen??

Av Margita - 4 februari 2010 23:08

Jag har lagt in nya länkar till sidor som handlar om mindfulness och panikångest.

Hoppas du hittar något av intresse!

Scrolla neråt i vänsterkanten så hittar du länkarna   

Av Margita - 4 februari 2010 15:47

Gissa! Vem är jag pappa till? Någon av mina katter   är det.....

 

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards