S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under augusti 2011

Av Margita - 3 augusti 2011 10:43

Tråkigt nog blir det inte ens visning på lägenheten som jag gärna skulle vilja flytta in i. Det var 3 före mig och en hade nära 3000 poäng och jag har 1700 ca. Jaja, jag får vänta ett tag till, inte så mycket att göra. 

Kanske till och med ge upp tanken på en trädgårdsbit, men nej! Jag vill inte!  

Kanske någon känner någon som har en liten lägenhet/stuga vid Ytterby att hyra ut??!   Jag tar hand om trädgården som förstås finns till  

Hör av er bara!!    

Av Margita - 2 augusti 2011 19:59

laktosfri filmjölk?

Ja tack, säger Bryony!  


Av Margita - 2 augusti 2011 09:52

Här har vi den enda killen i kullen. Söt som socker är han ändå!  

Så vacker och hans temperament är härligt. Jag tror han kommer att bli en knäkatt.

När han springer omkring och leker med sina systrar så gör han ibland ett roligt hopp rätt upp i luften och landar på någon av systrarnas kropp! Ser jätteroligt ut!

Han äter som en gris   och kommer rusandes när det vankas mat.

Idag väger min prins 696 g.

Det blir bara två bilder av denne herre eftersom han var mer sugen på att leka när jag fotade.  

      

Av Margita - 2 augusti 2011 09:39

Betty blir i mina ögon bara vackrare och vackrare.

Hon har en stor personlighet. Är orädd, livlig och kelgo.

Jag säger det igen, hade jag kunnat så hade jag absolut behållit henne. 

Betty väger idag 648 g och har prövat att äta köttfärs och lite annat. Det händer att en torrfoderbit åker ner i magen också! 

Hon väger idag 648 g.

         

Av Margita - 2 augusti 2011 09:05

Lilla Bryony är den lite försiktiga tösen som ändå är orädd. Hon har vant sig vid besök nu, i början var det lite läskigt.  

Hon leker och brottas med syskonen, hoppar och skuttar, slickar lite på den mat jag serverar men har bestämt sig för att mammas mat är mycket godare.

Men det är ingen fara, hon går stadigt upp i vikt och när mjölken tryter hos mamma Alice så blir hon så illa tvungen att börja äta annan mat.  

Lilla söta, goa Bryony ska heta Ida.

Hon väger nu 568 g. 

       

Av Margita - 2 augusti 2011 09:01

Nu har jag ny adress till min gamla hemsida, 123minsida.se/sengas. 

Det räcker att skriva sengas.se, så kommer ni rätt!

Visserligen har jag gjort en ny gratis hemsida men jag märker att jag får mycket trafik från 123sidan så jag håller mig till den. Den är ärligt talat lite roligare också, tycker jag.

Av Margita - 1 augusti 2011 09:33

I helgen var grannens dotter Liv över och gosade med kattungarna.  

Tack för trevligt sällskap, Liv! 

       

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards