S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under december 2011

Av Margita - 9 december 2011 07:00

Klicka på bilden så öppnas luckan!


 

Av Margita - 8 december 2011 07:00

Klicka på bilden så öppnas luckan!


 

Av Margita - 7 december 2011 16:53

Se hit alla som älskar te!

Min kära bloggkompis Vivi hade en tid sen ett inlägg om en webbutik som verkligen är jättespännande!

Den heter Tefrossa och du kan besöka butiken här!

Där finns även kaffe, choklad, godis, ljus och en massa annat smått och gott!

Jag är sugen på lite spännande marmelad......... 

Av Margita - 7 december 2011 16:30

Jag har varit hemma två dagar nu för att vila upp mig.

Det har varit nödvändigt och inget jag alls vill.

Trivs alldeles för bra hos Cramers för det.

Men min kropp sa ifrån genom att överraska mig med några panikattacker.  

Så jag ringde min kontakt på Gröna Vägen och hade en liten pratstund.

Vi kom överens om att jag ska gå tillbaka till att arbeta varje dag istället för 4 dagar som jag gjort nu.

Det har ju inneburit att jag två dagar jobbat 6 timmar per dag.

Tydligen blev det för mycket.

Nu hoppas jag att kroppen kan visa sig från sin bästa sida när jag går tillbaka till 4 timmar varje dag.

Det är, trots allt, tur att kroppen säger ifrån!    

Av Margita - 7 december 2011 07:00

Klicka på bilden så öppnas luckan!


 

Av Margita - 6 december 2011 17:29

Längtar efter att få ha kattungar här hemma!

Under tiden kan jag ju titta på de här filmerna.  


Blossom-kullen 2011

      

Klicka på bilden!      


Alija-kullen 2010

 

Klicka också på denna bild så kommer det ett bildspel!


Längtar såååå till nästa kull!   

Av Margita - 6 december 2011 11:40



Hur gör ni i år?

Med julklappar?

Köper ni till hela släkten?

Inga julklappar alls?

Lägger ni klapparna under granen?

Eller har ni kanske en tomte som delar ut?

Är ni hemma?

Eller reser ni bort?


Haha, det var många frågor på en gång.

Men det kan vara roligt att veta hur ni gör.


Själv reser jag bort.

Köper några julklappar, främst till mina barn.

Klapparna läggs under granen och delas sen ut av någon som känner sig villig att göra detta.

Denna julafton tänker vi köra julklappsleken, men den snälla varianten där alla får ett paket när leken är över.   

   

Av Margita - 6 december 2011 07:00

Klicka på bilden så öppnas luckan!




VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards