S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under januari 2013

Va?

Av Margita - 8 januari 2013 16:53

 

 


Matte: måste du göra sönder högsta hyllan!?

 

Caelyn: Vadå?? Jag gör väl vad jag vill!!

Av Margita - 7 januari 2013 16:28

Dalatussan är en trevlig blogg jag följer. Det är en ung tjej som bloggar om sitt liv i västernorrland och hon lägger ut så vackra bilder på naturen och även på katter. I detta fallet är det faktiskt sibiriska katter. Hon är också volontär på ett katthem och har gjort en film om att vara volontär.

Bra jobbat tycker jag!

Se filmen här:


Dalatussans volontärfilm


Av Margita - 7 januari 2013 12:02

På juldagen var min dotter här och hon tog några fina bilder på lilla Caelyn.

Jag är mycket nöjd med hennes utveckling och hoppas förstås att hon fortsätter att utvecklas på ett bra sätt och att hon är frisk. 

Min lilla prinsessa! 

  


 

Fotograf är som sagt min dotter, Ellen, och fler bilder finns på hennes blogg.

Titta in här!

Av Margita - 6 januari 2013 15:38

Nu är det kris för min dator. Vågar inte ha på den överhuvudtaget så nu använder jag mina föräldrars dator.

Imorgon måndag ska jag gå till seniornets it-café i Kungälv och förhoppningsvis får jag hjälp där.

Mycket med det tekniska!   

Hoppas ni alla haft en skön helg.

Det har jag.

Träffat gamla vänner och ätit god mat.

Bjuder på en söt video.



Av Margita - 5 januari 2013 20:36

  


Av Margita - 4 januari 2013 18:52

Min laptop krånglar, det har den gjort länge nu.

Jag tror det är fläkten som är kass, så jag vågar inte ha på datorn för länge åt gången.

Men ska snarast försöka fixa till det. 

Jag måste ju kunna blogga!!   

Lite snabb uppdatering innan jag stänger av:

min träning har kommit igång igen efter juluppehållet och denna termin ser jag mycket fram mot.

Min syster har börjat träna tillsammans med mig och det är riktigt kul!

Idag tog vi gymet utan något pass men med löpbandet, cross-trainer och själva gymet.

Så skönt!

Nu bestämde vi också att vi bokar varje fredag för gymmet plus varje söndag ett zumbapass.

Och jag har mitt vanliga zumbapass på torsdagar.

Så jag kommer att bli så vältränad! 

  

Härligt!!


Av Margita - 3 januari 2013 15:51

Jag har kontakt med alla mina kattungeköpare via Facebook och då och då läggs det ut bilder på kattungar från min uppfödning.

Här är de små liven som nu blivit så stora   


Alija-kullen, född 2010


Amishai

   

 

Aslan

   

och bild på både Amishai och Bolo Bolo eftersom de två numer bor i samma hem. 

 

 

Arash

 

och till sist en bild på Arash och Bryony från Blossom-kullen. De två bor också i samma hem.

 

 

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards