S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under mars 2013

Av Margita - 2 mars 2013 11:13

Nej, nu blir jag trött!   

Efter att min dator varit på service och fått ny fläkt så fungerar den perfekt, men nu är det antagligen virus som härjar. För all del, det där viruset har härjat en längre tid men jag har på något sätt lyckats hålla det i schack, men nu går det inte längre. Jag sätter på datorn och så fort jag går in på en sida och ska scrolla neråt så stänger den av. Så jag måste lämna in den igen.

Och det i sin tur betyder att det blir färre inlägg här igen för en tid. Hoppas ni står ut!

Som tur är kan jag fortfarande låna mina föräldrars dator, men det blir ju inte detsamma som att hela tiden ha tillgång till internet.



Av Margita - 1 mars 2013 17:30

 

 

DEN SOM VILL MYCKET

 

ÄR RIKARE ÄN HAN TROR

Av Margita - 1 mars 2013 11:37

Tala om trögfattad matte!

Caelyn gnyr ganska ofta, och jag anser att jag oftast förstår vad hon menar, men i morse bedrog jag mig och jag undrar hur ofta jag gjort det egentligen?!   

För inte ville hon ha mer mat, nej, hon var mätt. Inte heller ville hon leka, nej, något annat ville hon!

Vet ni vad det var? Gosa med mig!   

Jag tog upp henne i famnen och hon la sig genast tillrätta, började spinna och njöt i fulla drag. Och där satt jag med min nyss uppätna frukost och ville inte röra mig! Vi satt och gosade tillsammans en lååång stund, fina, fina Caelyn.


  

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards