S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under januari 2014

Av Margita - 1 januari 2014 09:00

Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?


Ja, just det....en utmaning är det verkligen.

Att skriva ett inlägg varje dag....

Men jag ser fram mot det och kommer att göra mitt bästa.


Sen kan man ju faktiskt också göra inlägg i förväg   


Ska bli så kul detta!

Hoppas ni läsare följer mig, varje dag!   


Varje dag svarar jag på en ny fråga.


Av Margita - 1 januari 2014 08:00

Välkommen år 2014!


Ojsan, hmm...jag tror inte jag vant mig än vid att vi lever i 2000-talet...

men det får jag nog se till att göra vid det här laget   


Här kommer årets första "Månadens Tänkvärda!" och de är utvalda med omsorg kan jag säga. 

Så läs och begrunda!   


 

Januaris tänkvärda:

 

"Vänlighet är viktigare 

än visdom

och när man insett det 

har man börjat 

förstå vad visdom är."

 

Theodore Isaac Rubin

Av Margita - 1 januari 2014 00:09

Idag är sista dan som Aksi är hos mig.   


Imorgon, nej, det blir ju idag, kl är lite över tolv på natten när jag skriver detta.

Vid fyratiden på eftermiddan hämtas hon.


Det kommer att kännas så konstigt. 

Aksi och jag passar så bra ihop, det känns som att vi är som gjorda för varann.

Men tyvärr kan jag inte ha henne kvar....


Oj, vad jag kommer att sakna henne.

Jag har redan fällt några tårar och det kommer säkert att bli fler.


Det värsta blir när jag lämnar över henne till ägaren igen....    


Men jag får lita till att hon får det bra och att jag kommer att klara av saknaden efter henne. Jag har ju faktiskt min fina katt Agnes kvar. 

Vi kommer att mysa mycket nu och jag vet att Agnes kommer att vara jättenöjd. Hon är ju en knäkatt av stora mått och älskar sin matte. Nästan för mycket ibland....  


Aksi och jag

 

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Skapa flashcards