S*SENGA'S  SAMMELSURIUM

Alla inlägg under december 2015

Av Margita - 1 december 2015 10:31

Då är vi inne i årets sista månad och för varje år som går så undrar jag mer och mer hur detta gick till?

Alltså, nyss var jag 25 år och hade livet framför mig.....nu ser jag horisonten och jag undrar fortfarande vad det var som hände?!? 


Tänk om man kunde vara lika vis i yngre dar som man är nu....då skulle jag ha tagit vara på även de sämre dagarna på ett helt annat sätt. Men det är väl så det är att vara människa. Man vet inte vad man har förrän man har förlorat det.


Nog med sorgsenhet! Men ibland måste man uttrycka även sorg.


Tro nu inte att jag går omkring här och är ledsen, nej då. Jag bara konstaterar livets faktum...inget är beständigt och det är så det ska vara.


Nu passar det med några tänkvärda ord som Bob Dylan tydligen sagt nån gång.

  


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!


Hej och kul att du tittar in!
Här kommer du att få träffa mina sibiriska katter och mig.
Vi kommer att prata om det mesta, så välkommen in!

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG STUND I BLOGGEN!  

SAMARBETE MED MIG

Kontakta mig på mejl:

margita.andersson@gmail.com

TRANSLATE MY BLOG

Jag finns på PINTEREST

INSTAGRAM

@measenga

Hitta recept

hittarecept.se

BLOGGERFY

Här är jag listad

BLOGVERTISER

Bloggportalen

BRA MORGONÖVNING!

 

KATEGORIER

Live Traffic

TÄNKVÄRT!

IAKTTAG, LYSSNA, TIG.

DÖM SÄLLAN.

FRÅGA MYCKET.

 

August von Platen

SÅ SANT SÅ......

   

EN TANKE

 

TILL MINNE

Kalle, vår undulat

1988 - 2002

  

PARNINGSTABELL

SIBIRISK KATT - STUDIE

 

SIBIRISK RASSTANDARD ENL. OLIKA FÖRBUND

Sök i bloggen

För ett år sen

GAMMALDAGS BILDER!

 

BLOGGAR JAG BESÖKER

KATTLÄNKAR

SCRAPBOOKING

MINDFULNESS/panikångest

Andra intressanta länkar

Länkar

Blogtoplist

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards